Subject: Vervoerders willen geen minuut wachten, ik moet ruim een uur na de afgesproken tijd wachten (Re: Overig: Diversen (Bericht #177992)) From: "W.Scholten" Date: Wed, 09 Aug 2006 12:30:59 +0200 To: cm-neck-info@necknet.com In mijn vorige bericht ontbraken een paar regels, dus nogmaals: info@necknet.com wrote: > Geachte mevrouw/heer Scholten, > > Hierbij delen wij u mee, dat wij bij onze beslissing blijven om het apparaat niet op te > halen. De chauffeurs hebben volgens de regels gehandeld. Nee! Hij was ook ijsvrij gemaakt maar ze wilden hem gewoon NIET meenemen. Zoals ik zei, het is een spelletje van jullie en/of de vervoerders om geen apparaten te hoeven meenemen. > Om de vloer van een vrachtwagen aan te passen om apparaten mee te kunnen nemen > omdat de klanten ze niet goed schoongemaakt hebben, lijkt ons niet aan de orde. Oh ja, en de regen dan! Dat geeft meer water! Zoals ik al zei, lees eens behoorlijk wat ik zeg in mijn email en denk erover na. Dit niet ingaan op argumenten en de onzin/leugens (droog staat nergens in de voorwaarden en dan nog eens beweren dat dat wel zo is b.v.) is typisch voor mensen/bedrijven die de boot af proberen te houden. En daar gaat u weer met door elkaar halen van 'schoon' en 'droog'. Die vervoerders zeurden ook dat ze geen minuut konden wachten op 'afvegen'. Jaja, maar ik mocht wel meer dan een uur na de afgesproken tijd wachten natuurlijk. Waarom moet ik wel flexibel zijn en jullie star? In feite zeggen jullie dat dienstverlening geen prioriteit is. Prima, zet dan dan ook in de catalogus en op de website, dan weten mensen waar ze aan toe zijn. > Wij gaan ervan uit dat de zaak hiermee afgehandeld is. Dat was het al lang natuurlijk. Ik blijf ook bij mijn beslissing, deze onzin verhaaltjes/redenaties en acties staan op mijn website ik zal nooit of te nimmer meer iets bij neckermann kopen. Vaarwel, Wouter Scholten