Meerkeuze kwis over Schiphol oftewel Shithol:
1. Wie kan er Gerlach Cerfontaine als directeur van Shithol opvolgen?
a. Iemand met IQ > 130
b. Wie? Ik dacht dat de directeur een demente aap was. Een niet-demente aap zou dus kunnen.
c. Een hamster.
d. Verpleegster Annemarie Jorritsma.
2. Wie heeft er aan de groei van Schiphol de laatste 10 jaar geholpen?
a. De directeur
b. Niemand, er was groei in het luchtverkeer en of de directeur nou een intelligent persoon of een hamster is, dat maakt niets uit.
c. De hele schiphol directie.
d. Mensen in de omgeving van Schiphol.
3. Wat is de contributie van Shithol aan de economie:
a. 2% BNP
b. 0% BNP
c. Negatief als je alle schadelijke effecten meerekent.
d. 100%
4. Zijn er mensen nog asocialer dan Gerlach Cerfontaine?
a. Kom nou, da's de grootste aso die er rondloopt!
b. Jazeker, de raad van bestuur en toezicht van de universiteit utrecht bij voorbeeld.
c. Wie is die Cerfontaine?
d. Asociaal? Echt niet, hij heeft een hele voorraad boeken 'Schiphol voor dummies' gekocht en boekwinkels daarmee ondersteund!
5. Cerfontaine zegt dat er 50% minder lawaai door Schiphol is dan in 1990, voor welke mensen geldt dit?
a. De schiphol directie.
b. Dove mensen.
c. Mensen met gehoor beschadiging.
d. andere mensen in omgeving van schiphol.
e. mensen die in Duitsland wonen.
6. Civiele luchtvaart piloten blinken uit in arrogantie en zelfverheerlijking. Deze mensen staan ook wel bekend als 'buschauffeurs met kapsones'. Zijn er piloten die wel fatsoen hebben?
a. Nee
b. Nee
c. Nee
d. Nee
7. Wat is Schipholland?
a. Een propaganda blad van Shithol
b. Lekker zachte, goed absorberende noodvoorraad voor als je geen WC papier meer hebt en de winkels dicht zijn.
c. Oefenmateriaal voor filosofie & psychologie studenten om lulkoek redenaties te leren doorzien.
8. Wat is geen bijnaam van de Schiphol directeur Cerfo?
a. "lullo"
b. "de leugenaar"
c. "beroepsamateur"
d. "intellectuele nul"
9. Welk van de volgende onderdelen van activiteiten van/via Schiphol heeft het grootste positieve aandeel in Schiphols (overigens negatieve!) echte economische bijdrage?
a. Cocaine invoer.
b. Post vervoer.
c. Passagiers vervoer.
d. Parkeer tarieven voor reizigers.
10. De luchtvaart industrie wordt door allerlei mensen gezien als een technisch geavanceerd. Echter, er zijn daar geen mensen die enig benul hebben van geluidsberekeningen, vliegtuigen hebben regelmatig afwijkingen van 1 km en meer (waar een 2e wereld oorlog piloot zich voor zou doodschamen, maar nu hebben we zogenaamd geavanceerde vluchtcomputers!), om een paar zaken te noemen. De vraag is dan ook: Is de civiele luchtvaart innovatief danwel technisch geavanceerd?
a. Nee.
b. Dat is verwaarloosbaar. Bijna alles wat echt innovatief is, werd elders al gebruikt (i.h.b. de militaire luchtvaart, b.v. gebruik van koolstofvezel); Vliegtuigontwerpen zijn slechts incrementele verbeteringen, etc.
c. Zeker, en wel zo geavanceerd dat geen mens weet hoe geavanceerd: de hele civiele luchtvaart is een groot stelsel van systemen, apparatuur en speciaal geselecteerde mensen die een ras superintelligente multidimensionale wezens gebruikt, om de reacties van mensen te testen als ze tientallen jaren door geluidsoverlast gehinderd worden.
d. Ja, alle technische ontwikkelingen op aarde komen voort uit de luchtvaart.
Antwoorden kan u vinden op deze pagina: kwis antwoorden
Last modified: Wed Feb 18 07:33:30 CET 2009